Tydzień z życia 69

Autor 15.11.15 , ,

Jak Wam się podoba typowo jesienna aura za oknem?
Mnie, o dziwo, nawet się podoba. Nadal jest w miarę sucho i ciepło.
Nie wyobrażam sobie, żeby niedługo miał na przykład spaść śnieg, o ile nie mam nic przeciwko mało uciążliwej jesieni, o tyle typowej białej zimie mówię nie.
Podoba mi się obecna jesień, bo jest idealną porą na gorące herbaty, ciepłe puchate skarpety, jesienno-świąteczne woski do palenia i ciepłe szaliki i koce.
Szkoda, że pora kolorowych liści tak szybko mija, lubię je.


Od razu widać, że to jeden z moich ulubionych zapachów ;)

Staram się ratować włosy czym tylko się da.


Nowa miłość ;)
Typowe - zrób coś z włosami, a potem płacz, że to jednak nie TO

PODOBNE POSTY

18 komentarze

  1. Ja też bardzo lubię naszą złotą polską jesień. Z pokazanych na zdjęciu świeczek od VC miałam Rain i Tea Time i bardzo mi się zapachy podobały, jednakże wolałabym żeby były to takie woski jak YC albo KC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej komfortowe w użyciu są chyba woski woodwick, mają świetne opakowania. Drażni mnie krojenie samplerów do kominka, ale cenowo się bardzo opłacają :)

      Usuń
  2. No i pochwaliłaś się grzywką :D :D
    U nas za oknem mokro, bardzo mokro :(

    P.S. Zapraszamy do udziału w naszym konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sucho, ale szaro i chłodno, nawet mi się to podoba. Ale deszczu też nie lubię.
      Co do konkursu, to życzę powodzenia wszystkim biorącym udział :)

      Usuń
  3. Mi podoba się jesienna aura, ale aż nie chce mi się myśleć o tym, że coraz bliżej zima.
    Zbiorów pozazdrościć, a w tej fryzurze Ci ładnie, już tak nie narzekaj. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura ma być jak buty - ładna i wygodna, więc się wkurzam, że włosy nie chcą się układać :D

      Usuń
  4. Też nie chcę zimy... Zwłaszcza, że śnieg i lód mogą mi mocno przeszkadzać w pracy. Jesień jest ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień jest bardzo ok, zwłaszcza sucha jesień.

      Usuń
  5. Miło tu Ciebie zobaczyć. :-) Świeczki wow, pokaźna kolekcja! Złota piękna jesień to moja ulubiona pora, a tutaj ostatnio raczej szaro i buro. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do świeczek i wosków, to na zdjęciach nie widać nawet 1/4 mojej całej kolekcji ;)

      Usuń
  6. Co tam Ci się dzieje z włosami ? mocno ci wypadają? . Grzywka super:) . Ja lubię biała zimę i na taką czekam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadają, pewnie trochę przez zmianę leków też i ogólnie przez hormony.

      Usuń
  7. Masz rację - fajną pogodę mamy póki co w listopadzie i sporo się dzieje.

    A tak z ciekawości - co chcesz od swoich włosów? Wyglądają na bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcą się układać, jednak łatwiej jest ogarnąć proste włosy bez grzywki, żeby jakoś wyglądały.

      Usuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.