Tydzień z życia 67

Autor 1.11.15 , ,

Tak, jak w ostatnim "Tygodniu" pisałam, że się tego spodziewam - znowu jestem chora na zwolnieniu.
Moje zatoki to jakaś pomyłka ewolucji, słowo daję, urodziłam się chyba nie w tym kraju, co trzeba.
O dziwo jednak tym razem nie straciłam węchu, więc siedzę w domu, nadrabiam filmowo-książkowe zaległości i wypalam moje woskowe zapasy, żeby z czystym sumienie kupić i otworzyć coś nowego ;)
Wiem, nie grzeszę systematycznością, znowu dłuższy czas nie było na blogu nowych wpisów.
Postaram się teraz je trochę częściej dodawać.

Szczerze liczę na to, że szczotkowanie szczotką z włosia dzika pomoże mi ogarnąć moje wypadające włosy.



Moje ulubione :)

Nowości na paznokciach

I szybkie zakupy w drogerii, bo akurat jak na złość wszystko naraz się skończyło.



Pyszne <3

PODOBNE POSTY

10 komentarze

  1. To nadal trzymamy kciuki za powrót do zdrowia i daj koniecznie znać jak się sprawdza ta szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo szczotkowanie przyjemne, ale na efekty pewnie trzeba będzie długo czekać.

      Usuń
  2. No właśnie przypomniałaś mi,że wina powinnam się napić:) . Śliczne lakiery:) zdrowia ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kremami Evree dopiero się zapoznaję, zobaczymy co z tego będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam, przebijają moich wcześniejszych ulubieńców z Le Petit Marseillais :)

      Usuń
  4. Oj tego winka też bym się napiła. :P Dużo fajnych wosków. :-) Poza tym lakiery bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winko było przepyszne <3
      A woski też wszystkie fajne :)

      Usuń
  5. Miałam kiedyś krem do rąk Evree i był bardzo dobry. Zastanawiałam się nawet niedawno nad z szczotką z dziką - daje radę?
    Zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do szczotki, to ja ją kupiłam tylko po to, żeby walczyć z wypadaniem włosów, pewnie z parę tygodni minie zanim zauważę jakiekolwiek efekty.
      Kremy do rąk Evree zdetronizowały moje ulubione do tej pory Le Petit Marseillais, są najlepsze :)

      Usuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.