Pachnący kącik 33 - Yankee Candle Candy cane lane

Autor 2.11.15 , , ,

Już mamy listopad, dlatego w najbliższych tygodniach na blogu będą same zimowe zapachy.
Candy cane lane jest jednym z zapachów bożonarodzeniowych.
Ma uroczą naklejkę z domkiem z piernika i piękny czerwony kolor.
A czy faktycznie wprowadza w domu świąteczny nastrój?
Pasuje na taką okazję?


Opis dystrybutora:
Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: mięta pieprzowa, słodkie ciasteczka oraz kremowy waniliowy lukier.

Moja opinia:
Chyba każdy zna zwykłe, klasyczne miętowe Tic-Taki.
Pachną delikatną miętą i cukrem. W proporcjach 1:1.
I tak właśnie pachnie ten wosk. Miętowymi drażetkami.
Nie ma tutaj obiecanej wanilii i ciasteczek.
Są tylko drażetki odświeżające oddech.
Jak dla mnie jeden z bardziej płaskich zapachów YC.
No i jeden ze słabszych, jeśli chodzi o moc.
Kolejny zapach, który po jednym paleniu skutecznie mnie do siebie zniechęcił.
Chociaż patrząc na opinie w sklepach internetowych czy na innych blogach widzę, że jestem w mniejszości, bo zapach jednak przeważnie się podoba.
Ja już do niego nie wrócę.

PODOBNE POSTY

8 komentarze

  1. Łe a sądząc po opisie to byśmy się nakręciły na te słodkie ciasteczka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nakręciłam, bo pierniczkowe zapachy uwielbiam.

      Usuń
  2. O nie, nigdy nie lubiłam tic taców, a już zapachu mięty i cukru w takich proporcjach to w ogóle... Dlaczego taki ładny wariant zepsuli? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach byłby cudny, gdyby był pierniczkowy. Ba, nawet pierniczkowo-miętowy mógłby być ciekawy.

      Usuń
  3. A ja o coś innego zapytam: jaki masz lakier do paznokci na pierwszym zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo Chic matte nr 3. Straszny bubel, jedynie kolor ładny.

      Usuń
  4. Miętę lubię ale wolałabym ją w akompaniamencie wanilii lub jakiegoś innego zapachu, bo sama wydaje mi się trochę nazbyt ziołowa. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta z wanilią (albo lepiej z piernikiem i korzennymi przyprawami jeszcze do tego) byłaby chyba idealna.

      Usuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.