Tydzień z życia 18

Autor 3.8.14 , ,

Moje czarne wizje z marną pogodą na weekend na szczęście się nie sprawdziły i można się cieszyć niemalże tropikalnym latem.
Niedziela znaczy odpoczynek, leniwe śniadanie i leniwy dzień. 
Seriale, domowa pizza i lampka wina.
A jak Wam minął tydzień?


Czekoladki! <3

... i takie małe zapasy.

Prawdę mówiąc ja tu banana nie czuję...

... ani tutaj szampana.

Fructiv, Fruktajl, wszystko bez szału. 


Nowe torebkowe nabytki :)

Przerwa w pracy

Weekend - czas na pizzę!

PODOBNE POSTY

8 komentarze

  1. Zawsze jak patrzę na Twoje zdjęcia tygodnia robię się głodna i mam ochotę na słodycze, choć normalnie za nimi nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony chciałabym nie przepadać za słodyczami, sporo kasy na nie idzie w skali miesiąca :D
      Z drugiej strony jednak nie wyobrażam sobie kompletnie życia bez czekolady, nadziewanych czekoladek, ciasteczek itepe.

      Usuń
  2. Pizza jak z reklamy :D Ladne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza <3 Dzięki Tobie wiem na co mam ochotę, a miałam z tym problem :D

    Piękne torebki :) Pewnie nie wiedziałaś jaki kolor wziąć, to wzięłaś obie? :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.