Ciekawe aplikacje na Windows Phone

Autor 24.8.14 , , , ,

W tym tygodniu podsumowania zdjęciowego nie będzie, będzie za to za tydzień.
W momencie, kiedy to czytacie pewnie jestem w "ciuchci", czy jak kto woli, kolejce wąskotorowej gdzieś między Piasecznem i Tarczynem.
Zdjęcia będą za tydzień.
Dziś za to zupełnie inny post.
Zauważyłam, że ostatnio popularne są posty typu "fajne aplikacje na xyz", przeważnie na Androida.
Androida nie lubię, miałam dwa telefony z tym systemem i w obydwu przypadkach działał mi na nerwy.
Z iOSem się nie oswoiłam i odpuściłam i twierdzę, że najlepsze produkty Apple, to iPody sprzed ładnych paru lat. Gdzieś jeszcze taki 7letni iPod u mnie leży i cieszy się doskonałym zdrowiem, kolejne wersje nie przypadły mi do gustu, tak samo jak iPhone'y i iOS w komputerach.
Od około roku jestem posiadaczką telefonu z Windows Phone i był to dla mnie strzał w dziesiątkę.
Telefon się nie wiesza, bateria trzyma tak, jak i w innych smartfonach (czyli marnie, ale tak już chyba musi być), jest szybki, intuicyjny w obsłudze i nic nie robi się "samo".
Mam swoje ulubione windowsowe aplikacje, stanowiące mój codzienny niezbędnik, wymienię dziś te najważniejsze, może ktoś coś odgapi ;) Alfabetycznie, według listy w telefonie. Instagramy, fejsbuki i inne rzeczy, które znają wszyscy i których używają wszyscy pomijam.


źródło: antyweb.pl



1. Adobe Reader - nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć, lubię czytać książki w podróży, po jednym tablecie-porażce kolejnego się nie dorobiłam, podobnie czytnika, więc radzę sobie, jak umiem.

2. Allegro. Jak wyżej, chyba nie trzeba przedstawiać.

3. coigdzie.pl - bardzo fajny przewodnik po interesujących wydarzeniach kulturalnych w wybranym przez nas mieście. Przydaje się i "u siebie", i w podróży. Znajdziemy tu ciekawe wydarzenia muzyczne, sportowe, filmowe, teatralne i wszelkiego rodzaju rodzinne rozrywki.

4. HERE City Lens - aplikacja pozwalająca nam wyszukać chyba wszystko w okolicy.
Sklepy, bankomaty, kina, restauracje - żadnego problemu. Bardzo przydatna.

5. HERE Maps - mapy można ściągnąć na telefon, aby działały też w trybie offline.

6. HERE Drive+ - chyba najlepsza mobilna nawigacja, z jaką miałam do czynienia.

7. Kalkulator paliwowy - bierze pod uwagę ilość podróżujących osób, średnią prędkość i odległość i oblicza koszt na osobę, wyjątkowy przydatny przy wycieczkach w gronie kilku osób, kiedy trzeba się zrzucić na paliwo.

8. Kuchnia - spora baza ciekawych przepisów, propozycje win i dodatków.

9. Latarka Pro+ - co tu dużo mówić, przydaje się ;)

10. Lista zakupów - też bardzo przydatna, można stworzyć dużo różnych list, ja robię po jednej na każdy sklep, w którym się zaopatruję.

11. mBank PL - aplikacja bankowa, przejrzysta i łatwa w obsłudze.

12. Moja Gazetka - ulotki promocyjne z drogerii i marketów.

13. Nieznany numer - wpisujemy numer, z którego ktoś uparcie do nas dzwoni i jeżeli jest to telemarketer/windykator czy inna niepożądana osoba, na pewno znajdziemy ją na liście.

14. Transportoid - aplikacja ściąga na telefon rozkłady jazdy wszystkich środków komunikacji miejskiej w wybranym przez nas mieście, dzięki czemu można sprawdzić rozkłady też w trybie offline.

15. WhatsApp - komunikator. Ma jedną wadę, w trybie oszczędzania baterii nie daje znać o nowych wiadomościach.

PODOBNE POSTY

4 komentarze

  1. Eee, nie korzystam z żadnej z podanych aplikacji. Dla mnie najważniejszą jest Instagram i spotify, reszta mi raczej wisi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jakaś niedzisiejsza, nigdy nie korzystałam ze spotify.

      Usuń
  2. Mała poprawka techniczna - iOS jest tylko na iPad, iPhone i iPod.
    Na komputerach Apple jest OS X(najnowsza wersja to Yosemite)

    OdpowiedzUsuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.