Tydzień z życia 23

Autor 14.9.14 , ,

Ktoś kiedyś powiedział, że najcięższy jest pierwszy tydzień po urlopie (i pierwsze 10 miesięcy po wakacjach).
Muszę przyznać tej osobie rację.
Płakałam wyjeżdżając z Gdyni i coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że chciałabym tam kiedyś mieszkać.

Jak żyję tak mocnych i długich paznokci nie miałam, aż się pochwalę ;)


Słynny twarogowy batonik z Biedronki.


Szału nie ma, delikatnie mówiąc.

I mnie się spodobały filcowe gadżety. 
Figi, nie cebule :P



PODOBNE POSTY

12 komentarze

  1. Ostatnie zdjęcie wygląda bardzo apetycznie! Zgłodniałam :D
    Może przepis?;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak wrażenie po zjedzeniu batonika? Ja to się waham czy to kupić, z jednej strony kosztuje grosze a z drugiej nie jestem wielką fanką twarogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem smaczny, ale za mały. I za mocno twarogowy jednak.
      Fajny jako ciekawostka, ale nie znajdzie miejsca w moim stałym menu ;)

      Usuń
  3. Orzechy laskowe to najlepsze owoce jakie istnieją - niedługo będą o nich pisała u siebie na blogu, mimo iż nie jest to blog kulinarny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do najlepszych, to bym się kłóciła, bo mam długą listę swoich ulubieńców i nie mogę się zdecydować na jedną konkretną rzecz :D

      Usuń
  4. Twarogowy batonik pyszny,ale ten jasny mi nie smakuję . Masz teraz piękne pazurki ja to mam jakąś lipę od 2lat (tyle po porodzie) ciągle któryś się rozdwaja a odżywki nie pomagają i dermatolog też mówi ,że trzeba czasu i cierpliwości . Miłego poniedziałku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też chyba czekoladowy smakował bardziej, ale ogólnie to szału nie ma.

      Usuń
  5. A co to za mniamci na ostatnim zdjęciu ?

    OdpowiedzUsuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.