Meloniada na ochłodę i zdjęciowy misz-masz

Autor 11.8.13 , ,

Ostatnio było wiele naprawdę upalnych dni.
Niektórzy w taką pogodę czują się jak rybki w wodzie, a inni odliczają dni do zimy tuląc się do lodówki.

W takich warunkach należy spożywać jak najwięcej płynów.
Dziś podam przepis na orzeźwiający napój z melona z dodatkiem limonki, nazwałam to meloniadą :)

Składniki:

  • jeden melon galia
  • 1/3 szklanki cukru
  • 0,5 l wody niegazowanej
  • litr wody gazowanej
  • limonka
  • pokruszone kostki lodu


Melona kroimy na kawałki i odcinamy skórkę. Siekamy na małe kawałki i miksujemy blenderem.
Wodę niegazowaną podgrzewamy z cukrem, aż się rozpuści.
Limonkę kroimy na plasterki, wrzucamy do dzbanka. Dodajemy zblendowane kawałki melona, wodę z cukrem, dopełniamy wodą gazowaną. Schładzamy w lodówce.
Przed podaniem wrzucamy pokruszony lód.



Żródło: tumblr


Jako dodatek do dzisiejszego posta dorzucam trochę zdjęć :)



Kilka podpowiedzi, co jeszcze może się na blogu ukazać...

PODOBNE POSTY

2 komentarze

  1. Nigdy nie jadłam melona *wstyyyd* ale ta melionada pysznie wygląda. Ja ostatnio to przekroczyłam swoją dawkę herbaty i nawet zaczęłam pić wodę a wody za bardzo nie lubię.
    Fajna korona ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronę mi mój mężczyzna przytargał bodajże z obchodów Dnia Policji :D Ja wtedy miałam później dojechać, a ten do mnie pisze "Księżniczko, mam dla Ciebie koronę", myślę sobie "WTF?" i efekty widać na foto :D

      Usuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.