Tydzień z życia 44

Autor 15.2.15 , ,

Wyjątkowo wiosenne lutowe dni nastały. W piątek idąc do pracy o 6:40 aż się zdziwiłam, że jest całkowicie jasno, bo poprzedniego dnia o tej samej godzinie było dużo ciemniej.
Mnie osobiście się taka zima podoba. Oczywiście na tyle, na ile takiemu ciepłolubowi, jak ja może w ogóle podobać się zima.
Kolejny tydzień minął mi tak szybko, że niemal nie zauważyłam, kiedy z poniedziałku zrobił się upragniony i wyczekiwany weekend ;) Wam też tak szybko mija czas?


Tak się "tłustoczwartkuje" moje biuro ;)


I na razie mam spokój z alergiami


Hummus + domowy żytni chleb <3

Koszmar perfekcjonisty


PODOBNE POSTY

14 komentarze

  1. Bolały by mnie oczy od tej źle położonej płytki:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba taka wiosenna zima i to że już rano jest tak jasno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna, współczuję tych płytek:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie w pracy, codziennie robię tam herbatę i normalnie nie mogę na to patrzeć :D

      Usuń
  4. Za perfekcjonistkę się nie uważam, ale mnie też coś rozbolało jak zobaczyłam tę jedną płytkę. Niech zgadnę, hummus z Biedronki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah te płytki rozwalają system :D
    Hummus <3 Te z Biedry są genialne! Nawet pisałam o nich recenzję na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie jest w stałej ofercie :(
      Chociaż ostatnio robiłam domowy i też wyszedł super.

      Usuń
  6. Teraz musi być co raz cieplej! Nie widzimy żadnej innej opcji :P
    Niestety, nam ten ostatni wolny tydzień minął za szybko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby mi się chociaż jeden wolny tydzień :<

      Usuń
  7. Tak, czas mija szybko - niestety weekend również... :(

    Mnie też w Tłusty Czwartek pączek nie ominął - ale był to świeżo usmażony, ciepły, malutki domowy pączuś u klientki :).

    OdpowiedzUsuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.