Maślankowo-cytrynowe lody Gelatelli

Autor 23.6.13 , , , , ,

Większość Wizażanek zaglądających na forum na wątek o produktach z Lidla na pewno kojarzy te lody.
Są obiektem wielokrotnych zachwytów. Podobno boskie, pyszne i tak dalej.
Do wczoraj nie miałam nigdy okazji ich spróbować.
Pewnie nieraz widziałam je robiąc zakupy, ale nigdy nie przyciągnęły mojego wzroku na dłużej, nie spowodowały u mnie ślinotoku ani nie mówiły do mnie "Mamo".
Dlatego też nigdy wcześniej nie wylądowały w moim koszyku.
Pod wpływem forum (Wizaż to zło!) chciałam je kupić już parę dni wcześniej, ale w jednym Lidlu nie było nawet śladu po nich, ani miejsca, w którym mogłyby się znaleźć po ewentualnej dostawie, a w drugim zostały po nich tylko pusty karton i wielka kartka z ceną.
Wczoraj jednak miałam szczęście w tych poszukiwaniach - trafiłam na pełniusieńkie kartony ze wszystkimi smakami rożków.





Lody maślankowe prawdopodobnie powinny smakować podobnie do jogurtowych. Przynajmniej ja tak uważam.
Jogurtowe jadłam z Grycana i rożek Gelatelli bardziej przypomina klasyczne śmietankowe lody, niż jakikolwiek jogurtopodobny wynalazek.
Proporcje w rożku to mniej więcej pół na pół maślankowe lody z cytrynowymi.
Do tego mamy sos cytrynowy, którego jest całkiem sporo.
Cytrynowe lody jak na owocowe są całkiem smaczne, ale bardzo delikatne w smaku.
Wafelek moim zdaniem jest trochę za twardy i za kruchy, łatwo się przez to pobrudzić.
Lody nie orzeźwiają, jak to było na forum sugerowane, nie mają określonego smaku, są trochę nijakie. Sos trochę ratuje sytuację.
Nie tego się spodziewałam po tym, jak były wychwalane pod niebiosa przez co najmniej kilka osób, jestem zawiedziona, niestety.
Ocena końcowa to jakieś 6/10.



Zakupiłam też wczoraj w Lidlu jogurty z tygodnia włoskiego - dwa o smaku limonkowo-mascarpone i jeden o smaku zabaglione. Jak tylko ich spróbuję, to podzielę się swoimi spostrzeżeniami :)

PODOBNE POSTY

2 komentarze

  1. Raz na nie trafiłam i bardzo mi smakowały. Jak będę w lidlu i one tam też będą, to kupię i zweryfikuję pamięć o ich smaku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może kiedyś były lepsze. Np. biedronkowe Arietty po zmianie producenta są dużo smaczniejsze :)

      Usuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.