Bonitki zbożowe w czekoladzie

Autor 3.9.13 , , , , ,

Bonitki to ciastka zbożowe dostępne w sieci Biedronka, kosztują one (o ile się nie mylę) chyba 2,99 zł.
Uwielbiam biedronkowe ciastka i Bonitki zbożowe nie są żadnym wyjątkiem.
Producent twierdzi, że ciastka zawierają mąkę pełnoziarnistą i płatki owsiane, składu nie sprawdzałam, bo w przypadku słodyczy przeważnie wolę nie wiedzieć ;)
Są pyszne, chrupiące, ale nie za twarde, lekko "ziarniste" w konsystencji, czekolada jest dobrej jakości i smaczna.
Mają jedną wadę, która w sumie jest też zaletą.
Wciągają, i to niesamowicie.
Ciężko jest poprzestać na jakiejś ludzkiej ilości, zazwyczaj kończy się zjedzeniem całej bądź prawie całej paczki za jednym posiedzeniem.
Wersji bez czekolady nie próbowałam, ale zapewne też jest pyszna, ja wolę się zasłodzić do granic możliwości i pozostanę przy Bonitkach z czekoladą :)



PODOBNE POSTY

3 komentarze

  1. ja wolę owsiane z orzechami w przezroczystej folii ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jadłam i te i te, więc mogę powiedzieć, że z czekoladą są moim zdaniem lepsze.Ja składy czytam ale bardziej z ciekawości ile niepotrzebnych i dziwnych składników może zawierać produkt, takie małe hobby ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKO jest lepsze z czekoladą :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zamierzam tolerować złośliwości i chamstwa,
takie komentarze będą usuwane.
Proszę o wykazanie się kulturą osobistą, dziękuję.